Post by plicchargkitzrati on Feb 22, 2022 18:30:21 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Granny: Chapter Two ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Granny: Chapter Two IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi glitch all ▞▞▞
▞▞▞ Granny: Chapter Two 2022 version ▞▞▞
Pidän todella tästä pelistä hienosta konseptista ja päivityksistä, mutta minulla on ehdotuksia sinulle. Ehdotukseni on lisätä moninpeli molempiin peleihin, mummo ja mummo, luku 2 ilman Internetiä wifin ja hotspotin avulla tämä tekee kaikille pelaajille hauskempaa, jos lisäät sen tämän ominaisuuden i antaa sinulle kaksi tähteä.
peli on pelottava, mutta liian tuff peli ja devoloperien on lisättävä mahdollisuus valita useampi kuin 1 asia kerrallaan
Mummo on parempi kuin mummo: Luku 2...Lataa mieluummin mummo.. Koska Mummo: Luku 2:ssa Mummo ja isoisä ovat tyhmiä.. He kävelevät erittäin hitaasti jopa äärimmäisessä tilassa.....
Se oli suosikkipelini ja siellä on myös Helikopteri, joten se on niin mielenkiintoinen. Ja siellä on myös Isoisä ja Hänen kaulassa on 🔑 Helikopterin ovi. Pelaan näitä 100 kertaa ja rakastan näitä pelejä todella paljon. Mutta en pidä yhdestä asiasta, että se vie niin paljon MB. Se on 100 MB. Ja mummo on 104MB sinä et 🤔 näin on. Paljon.
Pidän tästä pelistä, mutta ikävä asia on, kun olen vain yhden askeleen päässä poistopaikasta, en löydä viimeistä asiaa, sitten kyllästyn aina ja sitten lopetan pelin.......
Tosi hyvä mut mua aina jännittää missä se mummo tai grandpa liikkuu 😅
Vähän tylsä
Granny Chapter 2 on mukava peli, mutta heidän pitäisi pitää karttaa, jotta voimme olla valppaampia. Halutessaan he voivat tehdä pelistä vaikeamman, mutta lisätä kartan. Se on vain ajatus.
Tämä on tyhmää, jonka voin edelleen tehdä, ja näen vikoja ja virheitä huonoimman pelin, jonka olen koskaan pelannut. Kerran putosin maasta ja näin kaiken. He voivat silti tehdä rajattomasti juoksumummoa, ja toivon, että on asetukset, joissa voit tehdä itsestäsi näkymätön, kaikki ystäväni kiukuttelevat. En myöskään saa peliä ja minulla on tonnia GB
Tosi hyvä peli kannattaaladata
Granny: Chapter Two 街機 apfs
Paras koskaan pelattu peli. Se vähentää tylsistymistä ja auttaa lievittämään kehosi stressiä. Siinä on hyviä animaatioita ja kaikkea
Se on hieno peli, se on erittäin hauskaa, kun mummo ja isoisä ja slenderinan lapsi kuolivat, se on hyvä peli
Tämän pelin pelattavuus on hyvä, ainoa ongelma on, että peli on lukittu 30 fps:lle ja sen vuoksi peli ei tunnu sujuvalta ja pelissä on myös joitain virheitä.
Kaveri, voitin jo mummon extreme-tilassa. Kun saat ritemin, voit oppia tekemään sen. Mutta ei tämä peli, miksi se on, kun laukaistan piikkiloukun, mummo ja isoisä eivät joskus mene sinne. Tai yksi ei edes tapahdu ollenkaan. He eivät aina vastaa äänikysymyksiin. Ja myös sen kanssa. He ovat menneet alas portaita piikkiloukkuun ja kääntyneet juuri takaisin, kun ääntä ei kuulunut. He eivät menneet koko matkaa ääneen. Korjaa tämä
Tämä peli on erittäin nautittavaa hauskempaa. Mielestäni sinun on tehtävä mainoksia, mutta yksi ongelma sinun on lisättävä tasoja
Pidän tämä peli on erittäin mukava .ja siinä on haulikko, tainnutusase, venepako, helikopteripako, ovipako ja paljon muuta
Tämä kokemus on traumaattinen, sen lisäksi, että grafiikka on KAUMAA, herkkyyteni ei ollut niin sujuvaa tai liikkuvaa kuin odotin sen olevan verrattuna ensimmäiseen peliin.
Tosi hyvä tommonen kaksi kauhutyypää
Annoin kaksi tähteä, koska hahmo ei valitse mitään esinettä nopeasti, kun mummo tai isoisä tulee
Tämä peli on todella hyvä, se on itse asiassa pelottavaa, ei liian vaikeaa ja se, että esineet ilmestyvät eri paikoissa, tekee jokaisesta pelistä erilaisen, pidän hahmojen ja pulmien päivityksistä, pelissä on jopa ääninäyttelijä, peli yli kohtauksia ja salaisuudet, grafiikka ei ehkä ole 10/10, mutta siksi pidän peleistäsi :pelottava , hyvä ja haastava
Johnny Trigger: Action Shooter Екшн khmy
Mukava ja hyvä kokemuspeli rakastan tätä, mutta hänen ongelmansa on kerrointila, päivitä ja ota kerrointila ja odotan mummon lukua4 ole hyvä ja devloper käynnistä mummo 4 imidetly ja grany 2 on paras pakolähde on helikopteri Pidän helikopterista ja veneestä rukoilen jumalaa grany 2:n elämä voi olla pitkä, joten käynnistä mummo 4 imidetly ja ota kerrointila.
5/5 jatkoa jee
Tämä on HYVÄ PELI, suosikkini tässä pelissä on asetusten vaihtelu, se toimii erittäin sujuvasti, MUTTA on yksi valtava ongelma...ei ROBOTTI...ei edes roomba lakaisemassa lattiaa, joten saat vain yhden tähden.
Pidän tästä pelistä, MUTTA se tarvitsee tavan säästää edistymistä. Tämä on pitkä peli ja joskus sitä ei voi suorittaa yhdellä istumalla. Jos sillä oli tapa tallentaa tunnus, tarkista se paremmin.
Hmmm, tämä on peli, joka on menettänyt elämänkokemukseni, ei koko elämäni vaan lufe kuten yleensä. Voin sanoa sen, mutta tarvitsen tukea tähän peliin, koska se on erittäin kauhu Ja yleensä pysyn piilossa makuuhuoneessa sängyn alla hahhahahahah kuulostaa erittäin hauskalta
Grafiikka on kunnossa ja pidän todella pelistä, siinä on vain muutama ärsyttävä mainoksia
Se oli hyvä peli, mutta puolet asioista, joita en löytänyt, etsin kaikkialta ja sorkkarauta, jota en koskaan löytänyt, löysin sen vain käytännössä, joten onko se vika tai jotain?
Ehdottomasti rakastunut peliin. Tämä on suosikkipelini ja olen järkyttynyt, että tämä peli on julkaissut luvun 3, jota odotan, että pääsen kokeilemaan sitä ❤❤
Perse
Hauskaa, mutta se ei lataudu, se jatkaa lataamista ja kun se saavuttaa 100, se alkaa alusta
Tätä on kiva pelata kun on tylsää
Peli on erittäin hyvä, mutta kohtaan ongelmia kuvauksen aikana.. kehittäjien on lisättävä mukautettu ohjausvaihtoehto, koska olen tottunut kuvaamaan vasemmalla peukalollani, mutta peli antaa sinulle ampumisvaihtoehdon näytön oikealla puolella.
Luku 2 enemmän kuin mummo, luku 1, koska he lisäsivät siihen isoisän pelkän mummon sijaan ja kuinka isoisällä on varispallo kuin tulitikku mummon kanssa, kun hänellä on pesäpallomaila, molemmat löivät sinua sillä ja rakastan kuinka he päivittivät sen niin paljon parempi ☺️☺️
Minä rakastan tätä peliä. Eikä ole lisäyksiä, joita voit pelata niin monta kertaa kuin haluat.
Se on hyvä peli, mutta... Viime päivityksen jälkeen isoisä ja mummo eivät enää mene Iron Maidenia kohti, kun vedän vivusta. He vain vaeltavat ympäriinsä, aivan kuin ääntä ei kuuluisi. Toivottavasti se on korjattava bugi.
Granny: Chapter Two እንቅስቃሴ ያለባቸው dztm
En pidä tästä pelistä. Olen todella peloissani, koska jos pudotan jotain, mummo juoksee. Pelkään myös, kun mummo tai isoisä lyö minua. Pelkään tätä peliä
Tämä on erittäin mielenkiintoinen peli. Kun tämä peli loppui, tunnen oloni erittäin innostuneeksi.kun isoisä,mummo yhtäkkiä näkee meidät ..mg mikä tunne😜 . Olen pelannut tätä peliä yli 50 kertaa. Oikeasti tämä on paras peli. En pelaa koskaan elämässäni. 😍
Granny: Chapter Two Arcade qyzk
Pidän pelistä, mutta lapset eivät voi pelata tätä peliä extreme- ja hard-tilassa, koska mummo liikkuu erittäin nopeasti ja isoisä samoin. Suosittelen siis kaikkia ihmisiä olemaan lataamatta tätä peliä.
Se on hyvä peli, minulla oli kaikin puolin huono fiilis sitä pelatessani, sillä pelatessani kuulin itkua luulin, että se oli vain naapurin lapsia, kunnes sanon heidän lähtevän, itku ei estänyt siskoni olivat koulussa, joten minä En voi syyttää heitä seuraavana päivänä kuulin satunnaisia ääniä klo 2 yöllä, kaikki muut kotonani nukkuivat kaikki oli hyvin, kunnes sain tämän pelin, se on niin kammottavaa 😭
Luulen, että he muuttivat peliä paljon, mikä on paperilla huonoa, mutta käytännössä huonoa. Pidin vanhasta mummosta. Tämä päivitys muuttui paljon.
Plussat ja miinukset Hyvät ja huonot puolet: Voit valita vaikeusasteen Mummulla ja Isoisällä on kuvioita, jotka pelaaja voi oppia jne. Miinukset: Pitäisikö hänen olla korkeampi grafiikka On olemassa joitain virheitä, jotka on korjattava tehdäkseen pelistä hauskempaa. Lopullinen luokitus: 3 tähteä
aika huono
Hauskaa, kiehtovaa ja kauhistuttavaa. Tämä 5 tähden sovellus yhdistää pulmapelin ja selviytymiskauhupelin elementit niin hyvin! Toistoarvo on katon läpi, samalla kun hauskaa on jatkuvasti yllä. Päivittyy jatkuvasti, jotta et koskaan menetä kiinnostuksesi. Ei vikoja, ehdottomasti aikasi arvoinen ja ehdottomasti 5 tähden arvoinen.
Tämä saattoi tapahtua vain minulle, mutta tämä peli sai puhelimeni jumiutumaan hulluksi, joten vihaan sitä ehdottomasti, miksi se teki tämän...
Granny: Chapter Two Παιχνίδια arcade fnn
Hyvä peli hyvä grannyn tarinaan
Annan sille 3, koska pidän 1. luvusta enemmän. Tämä osa on jotenkin tylsä ja talon rakenteen ymmärtäminen on vaikeaa. Muuten hyvä peli.
Tämä peli on aika hyvä! En oikein pidä uudesta päivityksestä! Annan sille 3 tähteä, ohjaimet ovat hyvät, grafiikat ovat kunnossa ja pelattavuus on loistava! Joten annan sille 3 tähteä!