Post by plicchargkitzrati on Feb 22, 2022 18:42:06 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Pixel Heroes 2022 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Pixel Heroes 2022 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mange krystaller hack ▞▞▞
▞▞▞ Super Pixel Heroes 2022 2022 version ▞▞▞
Oppdater kontrollene og minnet er så høyt
Kult spill takk!
Boo bù
Needs kostymemodus er ikke så bra trenger bedre grafikk trenger en avskrekkingsoppdatering
Jeg var så spent at jeg skulle kjøpe King Kong når det ikke en gang ville slippe meg på, og jeg prøvde omtrent 20 ganger, men det fungerte fortsatt ikke, så vær så snill å fikse dette. Nettbrettet mitt er også en Acer, men de andre vennene mine har også problemer så gjør den kompatibel for alle enheter!
Super Pixel Heroes 2022 Аркади ejyh
Nei, nei, nei, helvete nei!
Neiåååå
det er greit, men jeg kan ikke sveipe fort, så dårlig rangerer denne 3
Super duper duper duper fantastisk
Verste hjemmet noensinne
Super Pixel Heroes 2022 Arcade iktr
Jeg slettet alle spillene mine, lot meg fortsatt ikke få det
Så dårlig
Og sørg for at du sender meg en mod, svarer meg ikke med bombepenger, og send meg en skummel modd med den, men alle skinnene jeg likte er veldig bra, jeg liker
Dette tar så lang tid
Nytt problem, nå er det bare elefanten, men det faktum at underdog-bonusen ikke fungerer i det hele tatt! Det ser ut til at ingenting er sterkere når det fungerer, det er bare ubrukelig. Men motstanderen min kan bruke det. Vennligst fiks dette.
Grafikken er flott og karakterene er flotte og kontrollene er flotte brukernavnet mitt er takle en ekte stål-app Kisten det er en episk rate vanlig og kiste den vanlige kiste katt 300 mynter den bruker også wifi
Kontroller er svært vanskelige å mestre noen ganger aldri engang regestering, og anstendigheten din fungerer ikke alltid
Det er supergøy, men det feiler og fikk nesten telefonen min til å krasje.
Når noen gang jeg går i spillet, vil det ikke laste opp og jeg kan ikke spille spillet. gjør det slik at jeg kan SPILLE!!!!!!!!
Da jeg fikk Atom fikk jeg det ikke, kan du fikse det ellers er spillet ok😄😄
Jeg elsker fiteignen og sjefen
Takk er det beste spillet
Jeg har omtrent ingen problemer med å laste ned denne appen, men hver gang jeg logger på, sparker den meg ut og krasjer, vennligst hjelp utviklere og jeg vil gi 5 stjerner
Det er godt og morsomt
Det er OK, men det blir kjedelig, men en god idé
Jeg gir 1 stjerne
Fortsatt krasjer, og noen ganger sitter fast under lasting.
Jeg prøvde å gjøre versus-modus, men navnet jeg valgte ble tatt, og det trodde jeg hadde den kontoen, men det ville ikke la meg gå tilbake, og da jeg prøvde å overskrive dataene, sa den at jeg ikke kunne koble til serveren selv etter at jeg installerte den på nytt 😠😠 😠
Super Pixel Heroes 2021 Arcade pmik
सुपर पिक्सेल हीरो 2022 आर्केड गेम yrxb
Godt konsept, men altfor kjedelig. Det virker også som at så snart jeg mister et lem, er det i grunnen over, når en arm går, følger resten etter kort tid.
dette spillet er dårlig du en forferdelig skaper og folk som elsker dette spillet er bare dumme dette spillet er forferdelig dere idioter
det lot meg ikke engang komme inn fordi det sa oppdatering jeg trykket og det viste bare åpen og avinstaller
Superhero War: lucha de robots Acción mdy
det står oppdatering, men jeg trenger ikke en
Det viser aldri hva det er.Fantastisk, men nedlastingen tok 1 time
Ville vært spillbart hvis du ikke ble spammet med annonser
Jeg likte det litt, men........ ble lei av det
hvorfor skulle innholdet i underdog. dette er veldig irriterende
De sjeldne er for HARDE
Hei, jeg shalendra, jeg er en kontrollerfreak, men jeg er bare 10 som ben 10
æll
Endre kontrollene litt og liker nok spillet mer
Ikke installer dette dumme spillet
Jeg skal rangere denne 5 hvis jeg likte den