Post by plicchargkitzrati on Feb 22, 2022 18:45:02 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Machino go: verdens eventyrspil ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Machino go: verdens eventyrspil IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse niveau op ▞▞▞
▞▞▞ Super Machino go: verdens eventyrspil 2022 version ▞▞▞
Dejligt spil 😍 Rakhi
det er godt
Mig: mor kan vi få super mario bros? Mor: vi har allerede super mario derhjemme! *Supermario derhjemme:*
Mast
Der er et problem i trin 7-4, det er umuligt at springe...så skuffende ☹️ Jeg kan stadig ikke finde ud af det, om jeg skal dlt dette spil eller stadig skal prøve...
Anshuman jatt
Meget dårligt.Bekr spil
Gør det pænt
Gjorde mig vred
Niveau 51 Jeg ved ikke, hvordan jeg skal hoppe til næste trin. Meget lang afstand.
Godt spil, men tredje klasses kontrol
Jeg synes, det er et af de spil, jeg har spillet tættest på den klassiske version, bestemt værd at downloade og sjovt at spille! Fantastisk spil for rigtige mennesker, det er første gang, jeg rent faktisk har bedømt et spil lol.😂 Jeg plejer at trykke senere eller ej nu, men jeg var nødt til at ramme 5 stjerner og kommentere, så det sparer folk tid på, hvilket Mario-stilspil de skulle spille For jeg har faktisk læst anmeldelserne, det er sjovt, når du kan se gentagne falske anmeldelser 🤦🤣🤣🤣. Men fantastisk spil! Godt klaret! 👍😁👍
Super Machino go: მსოფლიო სათავგადასავლო თამაში სათავგადასავლო geiy
Super Machino go: juego de aventura mundial Aventura lwf
Jeg kan lide spillet
Jeg kan lide dette spil..
Kan ikke passere zone 6-4. Hvorfor?!
fantastisk spil, men da jeg nåede zone 7-4 kan han aldrig springe over muren..!!
Fantastisk spil
det er en åbenlys super mario klon, men udover det er den rigtig god.
Dette spil er for langsom slettet
Ok 👌 godt at spille
Beta jump ka option kiyon nhi dala 7_4
vg
OK, så jeg er hooked på at spille på min telefon under panna-demicken. Jeg fik alle Mario-spil, jeg havde brug for noget andet, det er det, det her er sjovt hvert barn, hver voksen, jeg er 60 år gammel, og jeg elsker det godt arbejde, godt arbejde på denne. Hvordan laver jeg springet i zone 7 niveau 4 forbi de 4 blokke i dækstativet ser ud til at være en fejl i spillet. Du kan ikke springe fra hjertet et par få det ved den blokerede, du kan ikke få fra dækkene jeg tror der er aglet
Det er ligesom i gamle dage, jeg spillede dette spil i begyndelsen af 80'erne, det er stadig sjovt at spille og et fantastisk spil efter alle disse år, godt arbejde!!!💞🙌🙌
Jeg har gennemført alle niveauer
Super super 👌
Dejligt spil.. Og alle niveauer er meget underholdende🥳.
Dårligt spil skal forbedres
Sidder fast ligesom de fleste prøver at få bestået niveau 7. Det spring er næsten umuligt.
Fantastisk kontrol. Grafikken er cool. Spillet er meget vanedannende. Mit barn nyder at spille det
Opdater ny version allerede løse alle trin
Super Machino Go: jeu d'aventure mondiale Aventure boh
Fedt spil
Meget dårlig app
Vibes ...men irriterende nogle gange..
Der er ingen mulighed på ét niveau, jeg væmmes
Controleren, så den er for lille, mistede altid grebet og sidder fast
det er ikke så godt
Jeg har ikke engang gået på det endnu, og det tager så lang tid, at jeg bare vil annullere det
Jeg har brug for dig til at rette en fejl i spillet, når jeg er ved at slås med en boss, bliver skærmen helt underlig, og jeg kan ikke se chefen.
Meget spændende for dette spil
Dette spil er ikke godt
For mange annoncer
Både ligner OG spiller næsten NØJAGTIG som "real-deal" (selvom det klart låner mange af de FAKTISKE lydeffekter 🤫😏🤭)! Nu, det eneste greb, jeg har ved det lige nu, er, at jeg finder det mærkeligt og ubelejligt, at karakteren ikke er i stand til at springe i væggen, når skruenøglens power-up er opnået... ellers har du gjort et virkelig fantastisk stykke arbejde med dette en! P.S: RIGTIG flot touch med at have hovedskurken, der ligner en bestemt KORRUPT POLITIKKER! 😆👍
Fruit Nibblers Dėlionė fmjq
Super spil
Giver ikke instruktioner eller tips til, hvad man skal gøre.
Høvder. Frisk. Narkotika
Så så
Zone 3 niveau 4 har en fejl, når du får en power up. Det er i cirka 2 sekunder.